Pancake schreef:Die is wel in RAW gemaakt en bewerkt, voor de duidelijkheid. Als ik in de toekomst een keer naar Brussel ga, wil ik (mits je belangstelling hebt) gerust een PM sturen, zodat je een keer met de lens kan "schieten". Neem in ieder geval tijd, voordat je welke beslissing dan ook neemt. En probeer zoveel mogelijk vergelijkende testen op internet te vinden. Dus geen meningen, maar feiten.
Groeten,
Johan

Pancake schreef:Hoi Tom, leuk om te horen. Veel plezier en mooie foto's gewenst. En laat eens wat resultaten zien, als het zo ver is.
Groeten,
Johan
Alleen jammer dat de UA 777's uitgerust zijn P&W's en niet met de GE90'sTomskii schreef:Dat zal ik zeker doen, vandaag was het spijtig genoeg door dichte mist wat minder leuk om foto's te nemen maar het is des te leuker ineens lichten in de mist te zien opdoemen van een UA 777 (old colorscheme) en dan recht over je hoofd door te vliegen. Die GE90's zijn toch serieuze kastaars zoals ze het bij ons zeggen.

(Met AF micro-adjust kan je de lens nauwkeuriger laten scherpstellen - dat is vooral belangrijk als je met een zeer beperkte scherptediepte wil werken.)Ik heb er vandaag de Sigma 85 f/1,4 op gedraaid en snel een paar testshots gedaan (portretjes).
De AF fine-tuning heb ik op -5 moeten zetten, maar wat er dan uitkwam was helemaal niet verkeerd!

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast