Mega Airport Brussels X & AI

Vragen en problemen ivm Add-ons voor FSX.

Moderators: HaukeV, Wouter

Mega Airport Brussels X & AI

Berichtdoor jetairfly_jetair » do 16 dec 2010, 21:30

Hallo

Ik heb een probleem: ik werk met FSX, maar mijn AI traffic wil in Brussel niet opstijgen. Hier heb ik wel Mega Airport Brussels geïnstalleerd. Weet er iemand hoe ik dat kan oplossen ?

Greetz Bjorn
jetairfly_jetair

Re: Mega brussels airport x & ai

Berichtdoor HaukeV » do 16 dec 2010, 21:47

Het zou misschien handig zijn als je meer details kon geven over het AI traffic dat je gebruikt. Maar ik herken de situatie, en ik gok dat je WOAI traffic hebt? Ik had het probleem vroeger ook. Nooit kunnen oplossen. Nu vlieg ik niet meer met AI traffic.
Although powered aircraft may express the language of flight, gliding is its eloquence(Richard Miller)

Een gemotoriseerd vliegtuig staat dan misschien voor de taal van het vliegen. Zweven symboliseert dan zeker de poëzie(Richard Miller)
HaukeV

Re: Mega brussels airport x & ai

Berichtdoor jetairfly_jetair » vr 17 dec 2010, 10:13

Ja klopt, het gaat om World of AI traffic. Dat was ik nog vergeten te zeggen. ;)

Greetz Bjorn
jetairfly_jetair

Re: Mega Airport Brussels X & AI

Berichtdoor GoodOne » za 17 maart 2012, 20:07

Hello,

ik gebruik dit topic even als basis, omdat ik deels hetzelfde probleem had.

Ik heb 'Megia Airport Brussels X' een goed jaar geleden geïnstalleerd. Sindsdien heb ik altijd al te maken gehad met twee fouten:
- het AI-verkeer stijgt niet op en blijft staan op rwy 25R
- bij het taxiën langs W3 crasht eender welk toestel

Daar wou ik nu eindelijk eens iets aan doen, dus heb ik vanmiddag 'Mega Airport Brussels X' opnieuw geïnstalleerd. Bovenstaande problemen zijn nu opgelost, hoera!

Maar... nu heb ik een 'nieuw' probleem... De ondergrond laat het afweten!
Afbeelding

Afbeelding

En het vreemde is; hoe hoger je gaat, hoe meer tarmac er weer zichtbaar wordt...
Al blijf je op de taxi- en runways wel altijd een groene schijn zien, van het gras dat eronder zit.

Afbeelding

Alle instellingen staan op maximum en software is al 3 keer opnieuw geïnstalleerd. Steeds met hetzelfde resultaat. Verder maak ik nog gebruik van AES, maar dat was ervoor ook al.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt!
GoodOne

Keer terug naar Flight Simulator X Add-ons